Akademika har gått fra 150 til 215 millioner kroner i omsetning etter rebranding.
BBS økte synligheten med 40% med ny visuell identitet.
Brynhild-Gruppen viser til salgsvekst på 148% etter relansering av klassikeren Dent.
Diplom-is har moderniserte Dream-isen og doblet markedsandelen.
Expo Nova fikk en årlig vekst på 20% etter modernisering og ny identitet.
Flyktninghjelpen bokfører 10 millioner kroner i nettsalg etter ny webdesign.
Gresvig fikk 60% omsetningsvekst etter relansering av merkevaren Norheim.
Hennig-Olsen økte issalget med 56% etter tydeliggjøring av merkevaren.
Håg oppnådde 280% salgsøkning etter å ha lansert en ny stolserie.
Håg doblet også salget av stoler til møterom.
Jordan økte markedsandelen på tannbørster fra 63% til 70%.
Kondomeriet økte salget med 63% etter ny grafisk profil og nettløsning.
Lofotprodukt gikk fra å være en regional til nasjonal aktør, 300% salgsøkning.
Norsk Matraps økte salget fra 125.000 til 470.000 flasker med matoljen Odelia.
NRK bruk av strategisk design hjalp NRK Super med å gå forbi Disney Channel.
Pierre Robert femdoblet omsetningen på undertøy etter ny produktdesign.
Silver Pensjonsforsikring har etabelert en solid merkevare på rekordtid - 60% av nordmenn vurderer nå å bytte fripolise.
TINE BA snudde nedgang tiloppgang ved å relansere Litago barneyoghurt.
Norsk Designråd
Legg inn en kommentar